نوروز 91 بر همگی مبارک باد
درباره وبلاگ

من خدا رو دارم کوله بارم بر دوش سفری می باید سفری بی همراه گم شدن تا ته تنهایی محض سازکم با من گفت: هر کجا لرزیدی از سفر ترسیدی تو بگو از ته دل(من خدا را دارم) منو سازم چندیست که فقط با اوییم... با سلام خدمت همگیه دوستان عزیزخودم.بنده ی حقیر این وبلاگ رو تازه راه اندازی کردم خوشحال میشم با انتقادهاو پیشنهادای خود منو در ساخت هرچه بهتراین وبلاگ یاری کنیدباتشکر فراوان فریـــاد التماس دعا
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اجتماعی و آدرس faryadi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 14
بازدید کل : 9079
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



اجتماعی
یاد خدا آرامش دهنده ی قلب هاست
چهار شنبه 16 فروردين 1391برچسب:, :: 6:59 بعد از ظهر ::  نويسنده : فریاد       

اسفند رو به پایان است؛

وقت کوچ کردن به فرودين است،

وقت بخشيدن و صاف کردن دل،

پس مراببخش : اگر با نگاهی یا صدايی

یا زبانی بر دلت ترکی انداخته ام.


بوی بارون، بوی سبزه، بوی خاک/ شاخه های شسته، باران خورده،پاک/

آسمان آبی وابرسپيد/ برگهای سبزبيد/ عطرنرگس، رقص باد/

نغمه ی شوق پرستوهای شاد/...نرم نرمک ميرسد اينک بهار/

خوش به حال روزگار!


گر تو سبزی سبزم " گر تو شادی شادم"

من زشیرینی توفرهادم "

وطنم،ایرانم عید نوروز مبارک بادم

" که تو ابادی و من ازادم

"سال نوبرهمگیه دوستان عزیزم مبارک "


خدا یا زمان درگذراست.


و مخلوقات درتغییر.


و سال جدید درشرف حلول.


و به ناچار
تغییرتغییرتغییر....


پس برایتان آرزومندم که:


زندگیتان به بهترینها تغییرکند.


 دوستان عزیزم عید پیشاپیش مبارک همگی.

بازهم انتظار بهاررا روز شماری ودقیقه شماری میکنیم

خدایا تو سال نود و یک انتظاربهارجاویدان عید مسلمانان جهان را

با آمدن ولی عصر _عج_ لحظه شماری میکنم

اللهم عجل لولیک الفرج

عیدباستان رو به تمامیه مسلمانان عزیز تبریک عرض میکنم التماس دعا یا حق






نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







   
 
   

ابزار وبلاگ